تو خود حدیث ِ مفصل بخوان از این مجمل

- گاهی وقتها خودت یادم بیانداز که چقدر دوستت دارم.

نظرات

  1. خوشابحال اون کسی/که توی رویای شماست...

    پاسخحذف
  2. مرسی دوست ِ عزیزی که نمی شناسمت. اگر این کامنت تعریف بوده من سپاسگزارم. راستش فقط توجه زیاد به ادبیات ِ دوست داشتن ِ آدم ها مرا به سمت ِ چیدمان ِ اینگونه ی واژه ها کشاند. اگر که خوش آمدنی یا خوش بحال گفتنی شده خوشحالم! :)

    پاسخحذف
  3. من هم با نظر اون ناشناسي كه ساعت 15 و 51 دقيقه كامنت گذاشته موافقم. به نظر مي رسه ناشناسهاي زيادي هستند كه تو رو تحسين مي كنند. نمي دونم به ناشناسها حسودي كنم يا به تو.

    پاسخحذف
  4. ناشناس ها قبلا می آمدند اینجا بد و بی راه نثارم می کردند! موقع ِبد و بیراه و قضاوتهای ناخوشایند هم اینکه گوینده را نشناسی دلچسب تر است! ولی وقتی ناشناسها تعریف کنند قضیه فرق می کند!:پی
    آدم یک جایی آن ته ِ ذهنش چیزی وول می خورد انگار، کنجکاوی کودکانه ای برای شناخت! :)
    به هر حال مرسی که می خوانیدم.

    پاسخحذف
  5. كودك كه بودم مادر بزرگم قصه اي برايم مي گفت. قصه دختري را كه دوست يك جوان شده بود كه در پوسيتن مار مي رفت. يك روز دختر پوستين مار را آتش زد و جوان براي هميشه گم شد. من هم با دو ناشناس قبلي هم فكرم. ناشناس بايد ناشناس بماند چه كاري است كه او را بيابي. اگر نمي خواهي نظر بگذارند، اين توانايي را از وبلاگت بگير. و اگر مي خواهي...

    ناشناسان چه كنند كه تو چنين خوب چرايي.

    پاسخحذف
  6. چقدر ناشناس طرفدار داری فاطمه!
    فاطمه ! در واقع او همیشه خودش یادت می اندازد که چقدر دوستش داری. نه گاهی! هر وقت که به یادت می آید. و ...

    پاسخحذف
  7. عجب کامنت پرغوغایی شد!
    فکر کنم ناشناس بمانم بهترباشد
    ناشناس ساعت 15:51 !!!

    پاسخحذف
  8. من با این ناشناس ساعت 15:51 دقیقه موافق نیستم. چون گویی در پس ذهنش می خواسته است به کمپین ناشناسان فاطمه خیانت کند و خود را معرفی نماید!!! وای! وای!

    پاسخحذف
  9. ما را نیز در زمره ناشناسان بپذیر!!!
    شناس سابق ناشناس فعلی
    :)

    پاسخحذف
  10. نمی دونم اگه من هم بنویسم "گاهی وقتها خودت یادم بینداز..." این همه آدم پیدا می شن؟

    پاسخحذف
  11. ناشناس ناموافق با من!
    من نه قصدکمین داشتم و نه خیانت!!!!
    وای وای هم ارزانی شما
    ایده ام را گفتم...همین!

    پاسخحذف
  12. یعنی شگفت انگیزه !
    یه پست نیم خطی و اینهمه کامنت !!
    آدم می تتتتتتتترکه از حسودی . . .

    پاسخحذف
  13. شگفت انگیزی از دوستان و خوانندگان ِ محترم است! من هم گمان نمی کردم این نیم خط اینقدر کامنت به همراه داشته باشد... آن هم ناشناس!

    پاسخحذف
  14. - گاهی وقتها خودت یادم بیانداز که چقدر دوستت دارم.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

"For a moment almost too brief to matter, this made sense"

از روزها

در لحظه‌ی خاصی از درد هیچ‌کس نمی‌تواند کاری برای آدم انجام بدهد. رنج همیشه تنهاست.*